שירותי הגשת מסמכים רשמיים לבתי משפט וגופים ממשלתיים
קהל יעד:
משרדי עו"ד
עסקים וארגונים
אזרחים פרטיים
תהליך הגשת המסמכים: 1. קבלת ובדיקת מסמכים, מוודאים שקיים כל מה שצריך, כולל תשלומי אגרה, מסמכים מקוריים כנדרש, העתקי מסמכי אפוסטיל וכדומה 2. הכנה לפי דרישות 3. הגשה פיזית/דיגיטלית 4. קבלת אישור רשמי 5. העברת אישור ללקוח 6. שקיפות מלאה - מעקב אחר סטטוס מסירה + אישורי מסירה
שירותים משלימים:
בדיקת תקינות מסמכים
עדכוני סטטוס מסירה
מעניקים ייעוץ מקצועי בנהלי ושלבי הגשת מסמכים.
שירותי צילום והדפסה - צריכים להדפיס תיק משטרתי, חומר משפטי, להגיש מסמכים ברשויות? עלינו!
היתרונות בהגשת מסמכים ע"י Delivery-EX:
מקצועיות: עובדים עם צוות קבוע שעובר הדרכות באופן תדיר.
מענה נקודתי: מתאימים באופן אישי בין צורך לצורת משלוח.
כיסוי ארצי: ללא יוצא מהכלל - שירותי איסוף מסירה בכל רחבי הארץ.